jueves, 9 de junio de 2011

So i natura


El Botànic acollirà a finals de juny el curs So i Natura. Una proposta del col·lectiu de músics Sedajazz per als xiquets d’entre 7 i 14 anys que ja s’han iniciat amb algun instrument. La música creativa i el Jardí es donen la mà aquest estiu.

 

I a més, esta vesprada vos oferim un nou seminari científic, Efecte de l’ozó troposfèric en el pinsapo, a càrrec de David Lázaro, investigador de l’Institut Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva. Una xerrada sobre la conservació d’aquest conegut avet.

  

**

 

El Botànic acogerá a finales de junio el curso So i Natura. Una propuesta del colectivo de músicos Sedajazz para los niños de entre 1 y 14 años que ya se han iniciado con algún instrumento. La música creativa y el Jardín se dan la mano este verano.

 

Y además, esta tarde os ofrecemos un nuevo seminario científico, Efecto del ozono troposférico en el pinsapo, a cargo de David Lázaro, investigador del Instituto Cavanilles de Biodiversidad y Biología Evolutiva. Una charla sobre la conservación de este conocido abeto.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario