martes, 6 de septiembre de 2011

nous cicles d'excursions i confer=?ISO-8859-1?Q?=E8ncies?= dedic ats als Boscos

Tornen al Botànic les excursions i les conferències dedicades, com gran part de les activitats del Jardí d’enguany, a l’Any Internacional dels Boscos.

 

Les noves eixides de Descobrint el País s’enceten de forma immillorable. D’una banda amb Bosc i art visitarem el 25 de setembre Carrícola i la seua impressionant ruta d’escultures integrades a la natura, la inscripció ja està oberta. D’altra, la Penyagolosa acollirà Bosc i literatura amb un guia d’excepció amant d’aquest gegant tan estimat, Martí Domínguez. Podeu consultar la resta d’excursions dedicades a l’aigua, el bosc continental i el mediterrani.


Pel que fa a les conferències, 12 noves xerrades ens esperen per aprofundir en diferents temàtiques relacionades amb el bosc. Des dels palmerals a les micorizes, passant pels incendis forestals, a la conservació o els líquens, els conferenciants ens contaran perquè els fascinen els boscos i què n’han aprés sobre ells en relacionar-los amb les seues especialitats. Enguany els alumnes universitaris podran continuar convalidant l’assistència per crèdits, a més, aquesta també es reconeixerà com a curs de formació del professorat pel CEFIRE.

 

www.uv.es/jardibotanic

 

**

 

Vuelven al Botànic las excursiones y las conferencias dedicadas, como gran parte de las actividades de este año del Jardín, al Año Internacional de los Bosques.

 

Las nuevas salidas de Descobrint el País comienzan de forma inmejorable. Por un lado Bosque y arte visitaremos el 25 de septiembre Carrícola y su impresionante ruta de esculturas integradas en la naturaleza, la inscripción está ya abierta. Por otro, el Peñagolosa acogerá Bosque y literatura con un guía de excepción amante de este gigante tan apreciado, Martí Domínguez. Podéis consultar el resto de excursiones dedicadas al agua, el bosque continental y el mediterráneo.

 

En cuanto a las conferencias, 12 nuevas charlas nos esperan para profundizar en diferentes temáticas relacionadas con el bosque. Desde los palmerales a las micorrizas, pasando por los incendios forestales, a la conservación o los líquenes, los conferenciantes nos contarán porqué les fascinan los bosques y que han aprendido sobre ellos relacionándolos con sus especialidades. Este año los alumnos universitarios pueden continuar convalidando la asistencia por créditos, además, esta también se reconocerá como curso de formación del profesorado por el CEFIRE.  

 

www.uv.es/jardibotanic

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario